فیش تبلیغی آماده

فیش تبلیغی آماده

تبلیغ

یکی از ابعاد زیبا و البته سخت زندگی طلبگی ٬سفرهای تبلیغی است .حوزه علمیه در ایام تبلیغ تعطیل است و طلبه ها عازم مناطق مختلف میشوند تا معارف اسلامی را در بین مردم نشر دهند.

 تبلیغ دین در عرصه های مختلف فلسفه وجودی و علت مُحدثه و یقینا علت مُبقیه حوزه های علمیه است، دلیل بر این مدعا آیه نفر در سوره توبه است، آنجایی که خدای متعال در آیه 122 سوره توبه می‌ فرماید: «وَمَا کَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِیَنْفِرُوا کَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ کُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِیَتَفَقَّهُوا فِی الدِّینِ وَلِیُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَیْهِمْ لَعَلَّهُمْ یَحْذَرُونَ».

مطابق این آیه، علت غایی طلبه شدن و فقیه شدن، ابتدا فهم درست دین وسپس تبلیغ و فهماندن درست آن به مردم است، بنابراین صحبت زیاد از ارزش و جایگاه تبلیغ نیازی نیست چراکه اهمیت آن به ویژه در دورانی که هجمه های گسترده تبلیغی و رسانه ای دشمن فضای جامعه و انقلاب و نظام ولایی ما را نشانه گرفته بر کسی پوشیده نیست.

در این جا تعدادی فیش تبلیغی با تفکیک موضوعی برای شما طلاب عزیز آماده شده است که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد.

(از همه کسانی که در تهیه این فیش ها کمک کرده اند متشکریم)

1. آبرو

2. احسان

3. آخر الزمان

4. آخرت

5. اخلاص

6. اخلاق

7. ادب

8.

9.

10.

11.

12.

ادامه دارد...

(این لیست به مرور تکمیل می شود).


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ جامع کتاب

بسمه تعالی
در این وبلاگ سعی می شود که انواع کتب
( مذهبی، رمان، اخلاق، فلسفه، ادبیات، شعر، منطق و ..) به علاوه ی پایان نامه ها و مقالات تخصصی در موضوعات مختلف، برای مخاطبان به اشتراک گذاشته شود..
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با من به ما اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها