دلتورا

دلتورا

دلتورا داستانی فانتزی و متشکل از سه مجموعه،نوشتهٔ امیلی رودا نویسنده استرالیایی است.داستان درباره ی سه همسفر است که سرزمین تخیلی دلتورا را به دنبال تکمیل کمربند دلتورا و شکست خادمان ارباب سایه های اهریمنی زیر پا می گذارند. نخستین نسخه ی مجموعه ی اول در سال ۲۰۰۰ میلادی در استرالیا به چاپ رسید و اکنون نیز در ۳۰ کشور به فروش می رسد. در فوریه ی ۲۰۱۰ این مجموعه در کل ۱۵ میلیون و در استرالیا ۲ میلیون نسخه فروش داشته است. سه مجموعه شامل ۱۵ کتاب می شوند که ۸ کتاب اول در جستجوی دلتورا، ۳ جلد بعدی سرزمین سایه های دلتورا و ۴ جلد آخر اژدهایان دلتورا نام دارند. تمامی کتاب های این مجموعه در ایران با ترجمه ی خانم محبوبه نجف خانی و توسط انتشارات بنفشه به چاپ رسیده است . انیمیشن و  بازی رایانه ای  در جستجوی دلتورا به ترتیب توسط تلویزیون ژاپن و شرکت نیتیدو اس نیز ساخته شده‌اند.



Image result


مجموعه اول - در جست و جوی دلتورا 

جنگل های سکوت

دریاچه اشک

شهر موشها

شن های روان

کوهستان وحشت

هزارتوی هیولا

دره گمشدگان

بازگشت به دل

مجموعه دوم - سرزمین سایه های دلتورا

غار وحشت 

جزیره توهم

سرزمین سایه ها

مجموعه سوم - اژدهایان دلتورا

لانه اژدها 

دروازه سایه

جزیره مردگان

خواهر جنوب

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ جامع کتاب

بسمه تعالی
در این وبلاگ سعی می شود که انواع کتب
( مذهبی، رمان، اخلاق، فلسفه، ادبیات، شعر، منطق و ..) به علاوه ی پایان نامه ها و مقالات تخصصی در موضوعات مختلف، برای مخاطبان به اشتراک گذاشته شود..
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با من به ما اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها